جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

‏بازاریابی محصول های گوشتی

۳۷۴ بازديد

‏بازاریابی محصول های گوشتی
نقص‌ گوشت این می باشد که در شرایط نو یک متاع فاسد شدنی هست. گوشت شترمرغ می بایست هر ‏چه سریعتر به فروش رسد و درصورتی که که در خلا بسته بندی شود زمان محافظت آن 21 روز هست. ‏در چهره انجماد، گوشت را می قدرت تا یک‌سال حفظ کرد.
ماشین جوجه کشی
‏بازاریابی پوست شترمرغ
بازار پوست شترمرغ بسیار بی ثبات می‌باشد. در زمانهایی از سال هیچ کس پوست شمارا نمی خرد و ‏در زمانهای دیگر خریداران برای پوست شما صف می ایستند. نگران نباشید در شرایطی که امور را صحیح انجام ‏دهید متاع قابل فروشی خواهید داشت. پوست ها بایستی دارنده صورت درست بوده و به صدق ‏حفظ شوند تا بها لازم را داشته باشند. در چهره بروز گونه های محصولی برای فروش نخواهید ‏داشت. آن دوران که هر چیز مربوط به پوست شترمرغ باارزش بود دیگر به راز رسیده می باشد. مثلا پوست ها بایستی در جایگاه حرارت 4 ‏تا 10 سکو سانتی گراد مراقبت گردیده و هیچگاه یخ زده نشوند. تقاضای بازار برای پوست پاهای ‏وسیع از نصیب زانو تا نوک پا می باشد.
بعضا تعاونی ها در دام این شیوه تامل می‌افتند که با دباغی پوست و فروش کالا آخرین در آمد ‏بیشتری خواهند داشت. فریب نخورید و این فعالیت را نکنید. بعداز صرف مقدار متعددی پول و تحمل درد ‏راز های مداوم در اثر سروکله زدن با دباغها و فرآوری کننده ها جدید بایستی به تامل فروش تان باشید. ‏پوست نمک منفعت گردیده را بفروشید و پولتان را فارغ از درد راز اخذ نمایید.

روغن شترمرغ
اگرچه رشد شترمرغ در کشور ایران حادثه جدیدی وجود ندارد، البته فراوری محصول ها فرعی و صادرات آن می تواند منبعی برای کسب درآمد ارزی باشد. به جهت هم‌محصول بودن روغن شترمرغ، مولکول‌های چربی این فرآورده با چربی انسانی، مطابقت مطلوبی با تن داشته و امکان جذب آن بالاست. از اینها قبل برای از در میان بردن دردهای مفصلی، برنا کردن پوست، ترمیم سوختگی، از میان بردن رخنه‌‌های دست و چهره و همینطور رفع گرفتگی عضلانی بسیار موءثر می باشد.
به خیال موقعیت اقلیمی و آب و هوایی کشور ایران، شرایط مخصوص به‌شخصی برای رویش شترمرغ و استحصال روغن از آن فراهمم می باشد. هرچه از خط استوا دورتر می‌شویم، هوای آن ناحیه سردتر می‌گردد، چنین کشورهایی پتانسیل قابل توجهی برای بازار فروش روغن‌های شترمرغ میباشند. چون هرچقدر که هوا سرد میشود، به جهت خودداری از شکاف میل کردن پوست و کاهش دردهای مفصلی، رغبت برای به کار گیری از این کالا ارتقا می یابد؛ ضمن اینکه چنین مناطقی برای رشد این حیوان، وضعیت استاندارد آب و هوایی ندارند.
از هر شترمرغ بسته به دسته تغذیه و رئیس گله، می‌قدرت تا ۲۶ کیلوگرم چربی نیز استحصال کرد؛ چربی که به طور فله‌ای دست کم ۴۵۵ هزارتومان در هر کیلوگرم بها دارااست. فعلا درهای بازارهای جهانی به خصوص بخش ها سردسیر برای جمهوری اسلامی ایران گشوده می‌باشد و به راحتی می‌اقتدار روغن شترمرغ را در بسته‌بندی‌های کوچک و فانتزی به کشورهای گوناگون فروخت.

‏بازاریابی لبریز شترمرغ
پتانسیل پنهانی برای بازاریابی لبریز شترمرغ موجود است. همچنانکه رازهای پاک کردن و رنگ کردن ‏پرهای شترمرغ آشکار نشده می‌باشد. از پرهای شترمرغ می قدرت برای اشکال متعدد تزئین نظیر تزئینات ‏گیاهی، پباده سازی داخلی، لباسهای محلی و کلاه به کارگیری کرده یا این که آنرا به محصولاتی نظیر بوآ و جاروی ‏لبریز تبدیل نمود. مالامال شترمرغ خواص آنتی استاتیک داراست که آن را برای صنعت نگارگری اتومبیل ایده آل ‏می سازد ولی کمتر کسی به چنین بازاری منش پیدا می نماید. همینطور اشکال مختلفی از مالامال موجود است. ‏شایسته ترین دسته، پرهای سپید طویل نر می‌باشد، البته برای بقیه پرها نظیر پرهای دم نیز تقاضا موجود هست. ‏شاید این منشاء درآمدی نباشد که در برآورد فروش نخستین روی آن اکانت گشوده فرمایید، بایستی محلی برای ‏فروش مالامال در لحاظ داشته باشید.

‏بازاریابی پوسته تخم شترمرغ
در روز 14 تخم ها را از نگاه باروری آزمون نمایید. تخمهای غیر بارور حذف میگردند. می قدرت محتویات ‏این تخم ها را با تولید رخنه‌ کوچکی در انتهایشان، خالی کرده و باطن آن را ضدعفونی کرد. این ‏پوسته های خالی منزه و سپید رنگ نیز دارنده قیمت میباشند. دیدنی هست که اکثری از مردم آنان‌را ‏تنها تحت عنوان وسیله دکوری در منزل محافظت مینمایند. بعضی از اشخاص آن ها را نقاشی کردن کرده و به ‏تیتر یادبود های مزرعه به فروش می رسانند. همینطور بعضی از مردم از کنده کاری بر روی تخم ها ‏وسایلی نظیر اثاثیه زینتی، چراغ یا این که ظرفهای بی آلایش میسازند. همینطور بهتر میباشد در صدر بر روی این ‏منشا از در آمد اکانت نکنید البته می بایست بدانید که یک جنس قابل فروش دارید.

ایده های عجیبی در زمینه‌ی فروش
ایده های عجیبی درباره‌ی فروش بقیه مال های شترمرغ به چشم میخورد. برای مثال یک ‏جوجه مرده را می شود به تاکسودرمی ارسال کرد. همینطور از پای شترمرغ زیرسیگاری تولید. این ‏مثالها حقیقت دارا هستند و صرفا برای این روایت شده اند که بدانید در اطرافتان مزرعه داران مبتکری وجود ‏دارا‌هستند و در بازار رقابت آن کس چیره هست که مبتکرتر باشد.

دریافت مجوزهای لازم
برای اینکه بدانید دریافت چه جور مجوزهایی برای احداث مزرعه شترمرغ لازم می‌باشد بایستی با مرکز ها دارای ربط از ‏پاراگراف معاونت کارها دام وزارت مجاهدت کشاورزی، سازمان دامپزشکی و یا این که معاونت های کارها دام بخش ‏طیور غیر مرسوم و نهاد های مربوط به رشد شترمرغ حوزه‌ مشاوره فرمائید. در برخی کشورها نظیر ‏آلمان بایستی عصر ای را در مسئله رشد شترمرغ طی کرد. خوشبختانه کشورهای دیگر تا این حد سختگیر ‏نیستند و رشد شترمرغ را همچون دیگر فعالیتهای مزرعه ای تلقی میکنند. موارد ذیل را می بایست پر‌نور ‏نمائید:
‏• جواز برای مالکیت پرنده ها
‏• جواز برای حمل و نقل طیوران
‏• احداث چاه تلفات برای دفن پرنده های مرده
‏• بازرسی های دامپزشکی
‏• معیارهای امنیت زیستی (‏Bio Security‏) نظیر حوضچه محل ورود وسایل نقلیه تا وسایل نقلیه هنگام ‏ورود به مزرعه از باطن مواد ضد عفونی عبور نمایند.
سوال ها و موردها مهم را خاطر داشت کرده با هر کس در ناحیه شما رویش شترمرغ داراست حرف ‏فرمائید، آن ها منشا با ارزشی برای یاری میباشند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.