یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

فواید بوقلمون

۳۶۸ بازديد

به گزارش تیم فضای مجازیخبرگزاری واحد سنجش، اینک تحت عنوان یک غذای خوشمزه و ارزشمند گوشتی بالا که می تواند در هر روز از سال شادی بخش باشد تلقی می گردد. با ارتقاء عشق به گوشت معدود چربی، دسترسی به نصیب‌های متعدد بوقلمون، مانند گوشت سینه، مغز ران، کتلت و گوشت چرخ کرده بوقلمون هم ارتقا یافته هست. این گونه تازه به کارگیری از نصیب‌های بوقلمون، آن را قابل دسترس‌خیس کرده و سبب ساز گردیده مردم آن را شل‌خیس به رژیم‌های غذایی خودشان بیش تر نمایند.





تاریخچه




بوقلمون، غذای ساکن ‌آمریکا و مکزیک میباشد، غذایی که بخشی از تمدن سنتی آمریکایی‌های ساکن ‌بود. کریستف کلمب، بوقلمون را طی برگشتن از مهاجرت میهن‌های جدید کشف گردیده در قرن شانزدهم به اروپا آورد. بوقلمون به صورت محلی به ایتالیا، فرانسه و انگلستان رسید.

نخست، برای میزهای مهمانی سلطنتی رزرو میشد، ولی به زودی میان جامعه ترویج پیدا کرد. بوقلمون، به مورخ ایالات متحده مربوط میگردد. تصورکنید، بوقلمون و تصاویر زائران و شام‌های شکرگزاری به وجود آمده‌اند. بنیامین فرانکلین، احساس کرده بود که بوقلمون آمریکایی میباشد، چون وی می‌خواست که آن را پرنده ملی آمریکایی‌ها قرار دهد و از این که عقاب به جای آن گزینش گردیده بود اظهار تاسف کرد.

ولی بوقلمون تحت عنوان یک تمثیل از ایالات متحده و آزادی باقی نمی‌ماند بلکه نیل آرمسترانگ و بازآلدرنین بوقلمون سوخاری گردیده را تحت عنوان بخشی از غذای نخستین ماه خویش خوردند. امروزه، بیشترین مصرف کننده‌های بوقلمون کشورهایی مانند اسرائیل، آمریکا، فرانسه، ایتالیا، انگلستان، کانادا و هلند می‌باشند.

ماشین جوجه کشی



فواید بوقلمون




بوقلمون، منشاء بسیار خوب پروتئینی می‌باشد. چهار مثقال از آن 1/65 درصد از قیمت پروتئینی روزمره را تامین می نماید، یار با 9/11 درصد چربی اشباع گردیده که حدود نیمی‌از چربی اشباع گردیده، در گوشت قرمز‌رنگ یافت می گردد. ساختار تن بشر از پروتئین ایجاد شده است. ما برای آمینواسیدها و جابجایی نیتروژن برای تولید الگوی آمینواسیدهای ما یحتاج خویش می بایست از منابع پروتئینی گیاهی و حیوانی استعمال کنیم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.