شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

خرید مرغ یا این که جوجه

۳۶۶ بازديد

۵ – خرید مرغ یا این که جوجه
اولا: سفارش اکید ما این هست که تا می‌توانید مرغ و جوجه را از یک محل تنظیم نمائید. به خیال و خاطر اینکه رفت و آمد در مکانهای متفاوت آلودگیهای مختلفی را وارد محل رویش شما می‌نماید.
ماشین جوجه کشی

دوما: اینکه از جای مطمئن خریداری فرمائید و مطمئن گردید اصول بهداشت را رعایت می نماید و واکسیناسیون را انجام داده می‌باشد.

سوما: اینکه مرغ مستقر تصحیح نژاد گردیده با ساخت بالاتری بخرید تا فایده بیشتری داشته باشید. هر ۵ درصد در ارتقاء ایجاد ، ۳۰۰ هزار تومان در ماه بهره بیشتری برای شما خواهد داشت.

بنابر این پیشنهاد ما بر این هست که مرغ و جوجه را از جای معتبری خریداری فرمائید.

۶ – استارت رویش مرغ ساکن
رویش مرغ مستقر مشتمل بر طعام دادن به مرغها ، در دسترس قرار دادن آب کافی ، اعمال مدیریتی و گردآوری تخم مرغ ، واکسیناسیون ، رعایت بهداشت و شغل های روزانه مرغداری می‌باشد که بسیار معمولی و ریلکس می‌باشد.

۷ – فروش تولیدات و بخش مالی ( درآمد و فایده رویش مرغ محلی یا این که ساکن)
بعداز آنکه مرغها به ایجاد رسیدند ، می‌توانید منفعت و نتایج زحمت خویش را برداشت نمائید . فروش فرآورده نقش کلیدی در بهره شمارا بازی می‌نماید. استراتژی شما در فروش و اینکه شما تخم مرغ را به چه شکل بفروشید: آن را به دلال و عمده فروش ، بفروشید یا این که مستقیما به سوپرمارکتها توزیع نمائید می تواند میان ۳۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان در درآمد ماهیانه شما تاثیر بگذارد.

مزایای بهداشتی رشد اردک و غاز
مزایای بهداشتی رشد اردک و غاز عبارتند از :

نداشتن بیماری مشترک : میان طیوران و آدم بیماری های مشترک بسیار اندکی موجود هست و لذا با اطمینان بیشتری می قدرت محصول ها طیور را مصرف کرد.
چربی معدود تولید ها طیور : فراورده های طیور چربی زیر تری داراست و براین اساس برای تغذیه آدم مطلوب خیس میباشد.
سهولت هضم گوشت طیور : از‌آن‌جا‌که طیور وزن به نسبت کمتری دارا‌هستند و فشار کمتری به ماهیچه های آن‌ها وارد میگردد گوشتشان تردتر و هضم آن راحت خیس هست.
درپی به اختصار درباره با مختصات رشد اردک و غاز و تاریخچه این دو پرنده و مصرف آن در کشورهای گوناگون می‌پردازیم. اردک و غاز برای تامین گوشت مصرفی بشر از اهمیت متعددی برخوردارندو براین اساس می اقتدار در مورد توسعه و گسترش رویش آنها طرح ریزی و مبادرت کرد ، به خصوص چرا که در مرزوبوم ما اقلیم های متعدد موجود است و قابلیت و امکان رشد این طیوران در اکثری از نقاط مرزوبوم مهیا هست.

صرفه اقتصادی رشد اردک و غاز
رشد اردک و غاز به علت سهولت رویش و تغذیه ، نادر بودن احتمال بیماری ، سرعت پرورش بالا و مقبولیت گوشت قابلیت و امکان توسعه و گسترش متعددی داراست. با رویش اصولی می قدرت در بازه 2 ماه وزن اردک های پرورشی را به 2.5 کیلوگرم رساند و در برخی از نژاد ها تا 300 تخم نطفه دار یا این که تخم خوراکی طی یک زمان تخمگذاری ایجاد کرد. رشد اردک و غاز در کشورهای اروپای شرقی و غربی ، امریکا ، آسیا جنوب شرقی ، چین و هند رونق دارااست و همواره بر وسعت آن افزوده میگردد.

در جمهوری اسلامی ایران اما در تمام بخشها می اقتدار مبادرت به رویش اردک و غاز کرد، ولی استان های شمالی و بخشها مالامال باران ، به علت قابلیت رویش آزاد و تامین نصیب قابل توجهی از غذای آن‌ها از دور و اطراف ، مطلوب خیس هست . اردک و غاز گرما و رطوبت بالای اطراف را بخوبی تحمل می‌نمایند و به علت وجود لایه قطور چربی در پایین پوست قادرند تا 20 سکو سانتی گراد تحت صفر را نیز تحمل نمایند. معمولا اردک و غاز پرنده آب دوست میباشند و در آب و هوای سرد فصل‌زمستان تخمگذاری می‌نمایند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.