جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

منشاء آنتی اکسیدان یکی‌از مزایای گوشت مرغ سیا

۳۶۸ بازديد

منشاء آنتی اکسیدان
یکی‌از مزایای گوشت مرغ سیاه، داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی آن می باشد. آنتی اکسیدان کارنوزین به تازگیً در گوشت مرغ سیاه کشف شده‌است

ماشین جوجه کشی


1.png

۱. منشا آنتی اکسیدان

یکی‌از مزایای گوشت مرغ سیاه، داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی آن می باشد. آنتی اکسیدان کارنوزین جدیداً در گوشت مرغ سیاه کشف شده‌است. علاوه بر این اثبات شده‌است که گوشت مرغ سیاه دارنده کارنوزین بیشتری نسبت به مرغ سپید می‌باشد. همان طور که اثبات شده‌است، خاصیت آنتی اکسیدانی نقش مهمی در ارتقا تندرست تن دارا هستند. یکی‌از مزایای مهم وجود آنتی اکسیدان‌ها در تن مراقبت آن در قبال التهابات میباشد.
۲. از بصیرت مراقبت می کند
آنتی اکسیدان جانور درگوشت این مرغ به پیشرفت در عملکرد تن امداد می‌نماید. یک کدام از آن عملکردها نگهداری از بصیرت شما می باشد.
۳. مرجع پروتئین
مقادیر پروتئین مو جود در گوشت مرغ سیاه طولانی تر از دیگر پرنده ها می باشد. گوشت این مرغ برای اشخاصی که می خواهند بدنی عضلانی داشته باشد، بسیار کارآمد می‌باشد.

۴. معدود کلسترول بودن

تمامی مردم برای رفع نیاز خویش، مواد غذایی مصرف می‌نمایند. در‌این در میان بیشترشان درپی موادغذایی می‌باشند، که از سطح کلسترول کمتری برخوردار باشد. از آنجایی که سطح کلسترول گوشت مرغ سیاه از مرغ سپید کمتر میباشد. پس شما میتوانید فارغ از نگرانی از گوشت مرغ سیاه مصرف فرمایید.
۵. مرجع ویتامین B
مرغ سیاه منشا خیر از ویتامین B هست؛ ویتامین B۱، B۲، B۶ و B۱۲ نیز در گوشت این مرغ موجود است. این ویتامین‌ها نقش مهمی در ارتقا متابولیسم تن دارا هستند.

2.png
۶. منشاء ویتامین E
مرغ سیاه منشاء نیکی از میتامین E را در خویش جا داده می‌باشد. این ویتامین که از لخته شدن خون باطن تن دوری کرده و همینطور بیماری‌های عروق کرونر را نیز کاهش می دهد.
۷. مبداء آهن
یکی از دیگر از مواد پرخاصیت مو جود در مرغ سیاه، وجود عنصر آهن می باشد. آهن جانور در مرغ سیاه قادر است به شما یاری دهد تا نیاز به آهن بدنتان را به راحتی تامین نماید. اعتنا داشته باشید کمبود آهن در تن سبب ساخت خطاها بهداشتی مختص زیرا نادر خونی و خستگی مزمن می گردد.

۸. منشاء فسفر
یکی‌از مزایای سالمی بهداشتی گوشت مرغ سیاه، تامین مواد پرخاصیت زیرا فسفر می باشد. مزایای فسفر در تن بسیار زیاد می باشد، از گزاره میتواند سبب ساز تقویت استخوان‌ها گردیده و برای متابولیسم تن نیز خوب می باشد.
۹. مبداء کلسیم
به صورت شگفت انگیزی مرغ سیاه دارنده مقادیری کلسیم نیز می باشد. تمامی ما میدانیم که مقدار کافی کلسیم در تن میتواند ساختار و تراکم استخوان را ارتقا دهد. براین اساس برای حفظ از استخوان‌ها می‌توانید مواد لبنی را به یار و همدم مرغ سیاه به صورت منظم مصرف فرمایید.
۱۰. مبداء اسیدهای آمینه
توان گوشت مرغ سیاه برای ارتقای تن درستی بسیار شگفت انگیز می‌باشد. در واقع این گوشت می تواند نیاز ما به اسید آمینه ضروری تن را نیز تامین نماید. اسید آمینه تحت عنوان کامل کننده عضله شناخته شده‌است. این اسید به تن امداد مینماید تا بتوان بطور همیشگی عضله سازی نماید و همینطور این اسید انعطاف پذیری رگ‌های خونی را نیز تهیه و تنظیم میکند.
آنتی اکسیدان

آنتی اکسیدان چیست؟ غذاهای سرشار و بهترین مکمل ها

آنتی اکسیدان چیست؟ آنتی اکسیدان ها در بدن ما چه کاری انجام می دهند؟ در این مطلب با سایت سالم زیبا همراه ما باشید تا به پاسخ این سوالات و همچنین بهترین غذاهای سرشار از آنتی اکسیدان پی ببرید.

احتمالاً درباره آنتی اکسیدان ها چیزهایی شنیده اید. اما آنها دقیقاً چه هستند و چه کار می کنند؟ بسیاری از غذاها ، به ویژه میوه ها و سبزیجات ، سرشار از آنتی اکسیدان هستند.

آنتی اکسیدان چیست؟

علاوه بر ویتامین ها ، مواد معدنی ، پروتئین و فیبر (و سایر مواد مغذی و ریز مغذی ها) ، مواد غذایی حاوی بسیاری از ترکیبات دیگر هستند که برای سلامتی ما مهم می باشند. مطابق با گفته ی انستیتوی ملی بهداشت ، آنتی اکسیدان ها به عنوان مواد طبیعی یا ساخته شده توسط انسان تعریف شده اند که می توانند از آسیب اکسیداتیو یک سلول جلوگیری کنند یا آن را به تأخیر بیاندازند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.