دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

خواص تخم بوقلمون

۳۸۱ بازديد
 | مرجع غنی ویتامین تخم بوقلمون در مقایسه با تخم سایر طیوران از فواید بیشتری برخوردار هست . تخم بوقلمون از نظر میزان نسبتاً بزرگتر از تخم مرغ می باشد و این در حالی می باشد که بوقلمون هایی که در اندونزی پرورش داده می شوند از حیث مقدار مضاعف تعالی خیس از مرغ می باشند . به دلیل مصرف بالای گوشت و تخم بلدرچین و مرغ اعتنا بخش اعظمی از رشد دهندگان به این دو پرنده بوده از این رو کمتر کسی به رشد بوقلمون می پردازد . این در حالی می‌باشد که در بخش اعظم سرزمین ها از پاراگراف سرزمین های اروپایی رشد بوقلمون از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و فیض آوری بالایی دارااست .

خواص
تخم بوقلمون ماشین جوجه کشی
گوشت بوقلمون به عامل خاصیت و فواید بالا موضوع دقت دوچندان از مصرف کنندگان و صاحب نظران فعال در قضیه سلامت می باشند . علاوه بر این تخم بوقلمون هم به برهان خاصیت و فواید بسیار و بها غذایی بالا نه تنها در مرز و بوم های خارجی بلکه در ایران نیز از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد .
از این رو بر آن شدیم که در این مطلب خواص تخم بوقلمون به طور کامل برای شما دوستان توضیح دهیم …
مزیت
ها و فواید تغذیه از تخم بوقلمون ویتامین
B9 و ویتامین B12 تخم بوقلمون از میزان ویتامین فراوان بالایی برخوردار می باشد از این رو شما می توانید آن را به عنوان مرجع تبارک پروتئین علی الخصوص پروتئینهای B9 و B12 زمینه به کار گیری قرار دهید . این پروتئین ها در واقع بدن را در ساختن یاخته های قرمز رنگ خون کمک می کنند .

حائز اهمیت میباشد بدانید که ویتامین B9 با نام فولات هم شناخته می شود که علاوه بر امداد در ساخت یاخته های خون ، نقش بسزایی در پرورش جنین را هم دارا می باشد . بایستی به این نکته هم دقت شود که کمبود یا این که فقدان ویتامین B9 باعث بروز نقص های مادرزادی عصبی می شود .

ویتامین B12 که با اسم کبالالین شناخته می شود در واقع حمایت کننده کارکرد عصبی می باشد که خطر ابتلا به بیماری هایی چون سرطان را در بدن به اندازه قابل توجهی تحت می آورد .

تخم
بوقلمون دارای : 14
درصد مصرف روزمره ویتامین B9 55
درصد مصرف روزانه ویتامین B12 خواص
تخم بوقلمون
حاوی
پروتئین ، چربی و کربوهیدرات
بخش اعظمی از کالری های جان دار در تخم بوقلمون از چربی پدید می آیند به طوری که هر تخم بوقلمون دارای 9 .5 گرم چربی می باشد . حائز اهمیت می باشد بدانید که این مقدار چربی تامین کننده حدوداً 65 درصد کالری تخم بوقلمون می باشد که انرژی ضروری را برای رشد جوجه تامین می نماید .

توجه داشته باشید که این گونه از چربی ها در واقع یک مرجع کلیدی تامین کننده کلیه اسید های چرب اساسی است که وظیفه یاری رسانی به غشای یاخته های سلولی جهت جذب مواد مغذی می باشد . تخم بوقلمون یک منشاء والا پروتئین هست که نقش بسزایی در تقویت سیستم ایمنی بدنه داشته و همچنین سبب کیفیت و اندازه رشد بافت های تن را به میزان قابل توجهی بالا می برد .

یک تخم بوقلمون دارای حدوداً 11 گرم پروتئین می باشد که در واقع آفریننده تقریباً 30 درصد از کالری تن می باشد . مصرف تخم بوقلمون نقش بسزایی در پرورش عضله‌ها بدن دارد .

فروش
اشکال ماشین های جوجه کشی بوقلمون
دارای
سلنیوم و آهن یک عدد از شایسته ترین ویژگی های تخم بوقلمون حضور بی نیاز آهن (Ferrum) و سلنیوم (Selenium) در آن می باشد . افرادی که از گوشت بوقلمون تغذیه می نمایند در واقع نشاط و جوانی را به به تن خویش عرضه می کنند چرا که دارنده سلنیوم می باشد و سلنیوم از خواص ضد پیری برخوردار می‌باشد .

حضور اندازه بالای آهن در تخم بوقلمون باعث رفع بخش اعظمی از نیاز های بدن شما به آهن می شود و به همین دلیل است که تخم بوقلمون برای کسانی که از بیماری قلیل خونی مشقت می مارک سفارش می شود . علاوه بر موارد ذکر شده مصرف تخم بوقلمون سبب افزایش باروری در مرد ها می شود .

مصرف تخم بوقلمون به استدلال وجود میزان سلنیم بالا در تلاش تیروئید نقش بسزایی داشته و همینطور باعث ارتقاء اندازه رشد یاخته های تندرست در تن می شود . خوردن یک تخم بوقلمون می تواند 50 درصد نیاز روزمره بدن به سلنیوم را تامین کند .

در هر یک تخم بوقلمون حدود 3 .24 میلی گرم آهن (Fe) وجود داراست . حائز اهمیت میباشد بدانید که تناول کردن یک تخم بوقلمون تقریباً 40 درصد نیاز مرد و 20 درصد زن از آهن را برطرف می نماید .

آهن مهمترین استدلال جهت انتقال گاز اکسیژن بوسیله گلبول های قرمز خون می باشد از این رو پایین بودن اندازه آهن می تواند منجر کاهش اندازه پرورش در فرد و ذیل داخل شدن میزان مقاومت بدنی می شود .

خواص
تخم بوقلمون
مضرات
: کلسترول و چربی تنها عیبی که برای تخم بوقلمون می بضاعت در لحاظ گرفت چربی آن می باشد . بر پایه بررسی انجام گرفته بوسیله انجمن قلب ایالات متحده یک تخم بوقلمون حاوی تقریباً 3 گرم چربی اشباع گردیده به یار حدوداً 740 میلی گرم کلسترول می‌باشد که این مقدار در واقع دو برابر میزان استاندارد مصرف روزمره می باشد . علاوه بر این یک تخم بوقلمون دارنده در حدود 13 درصد چربی عمده از اندازه استاندارد هست .

از این رو مصرف تخم بوقلمون برای کسانی که از بیماری های قلبی سختی می مارک و همچنین دارنده کلسترول می باشند به هیچ تیتر سفارش نمی شود . اعتنا داشته باشید تخم بوقلمون در مقایسه با تخم اردک و تخم غاز از کلسترول پایینی برخوردار می‌باشد .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.